-->

Rahsia Warna Dan Si Pemakai

Rahsia Warna Dan Si Pemakai - Selamat datang di blog Info Mimpi, Info kali ini adalah tentang Rahsia Warna Dan Si Pemakai !! Semoga tulisan singkat dengan kategori Rahsia Warna Dan Si Pemakai !! ini bermanfaat bagi anda yang membutuhkan. Dan untuk anda yang baru berkunjung kenal dengan blog sederhana ini, Jangan lupa ikut menyebarluaskan postingan bertema Rahsia Warna Dan Si Pemakai ini ke social media anda, Semoga rezeki berlimpah ikut di permudahkan sang khalik yang maha kuasa, Selengkapnya lansung lihat infonya dibawah -->


Warna pakaian yang paling sering kamu kenakan mampu mewakili diri kamu dan menunjukkan siapa kamu sebenarnya! Mungkin kamu sering memilih warna pakaian yang sama tanpa disedari sehingga warna itu mampu menjadi penunjuk keperibadian diri kamu!
Merah Bersemangat, bercita-cita tinggi dan bertenaga.

Merah muda (pink) Hangat, romantik, mudah simpati dan mudah memahami.

Kuning Aktif dan bijak berkomunikasi.

Hijau Berhati-hati dan sensitive

Biru muda Kreatif, berfikiran tajam dan penuh imaginasi.

Biru tua Cergas, bertanggungjawab dan bijak membuat keputusan.

Ungu Peka dan selalu ingin mendapatkan yang terbaik

Cokelat Jujur dan bersifat pecinta alam.

Hitam Memiliki kemahuan yang kuat, bersifat lebih terbuka dan berdisiplin.

Putih Penuh perhatian dan sukakan kedamaian.


Demikianlah Artikel Rahsia Warna Dan Si Pemakai, Semoga dengan adanya artikel singkat seperti Informasi postingan Rahsia Warna Dan Si Pemakai ini, Anda benar benar sudah menemukan artikel yang sedang anda butuhkan Sekarang. Jangan lupa untuk menyebarluaskan informasi Rahsia Warna Dan Si Pemakai ini untuk orang orang terdekat anda, Bagikan infonya melalui fasilitas layanan Share Facebook maupun Twitter yang tersedia di situs ini.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

close